Dostępność: w ciągu 7 dni
Czas wysyłki: 7 dni
Stan magazynowy: 1 szt.
Zasilanie 110/230 V, 50-60 Hz
Moc 500W
Szybkość zgrzewu : 0-12/min
Szerokość zgrzewu : 6-12 mm
Zakres temperatury : 0-300 stopni C
Max ładowność transportera : 3kg
Waga : 30 kg
Wymiary maszyny : 850 x 420 x 360 mm
Parametr |
Wartość |
Zasilanie (V/Hz) |
230/50 |
Szerokość zgrzewu (mm) |
10 |
Maksymalny udźwig transportera (kg) |
3 |
Prędkość przesówu transportera (m/min) |
0-16 |
Wysokość torebki (mm) |
150-270 |
Zakres temperatury (C°) |
0-300 |
Moc (W) |
650 |
Maksymalna długość zgrzewu (mm) |
bez limitu |
Wymiary urządzenia (mm) |
840 x 380 x 550 |
Waga urządzenia (kg) |
32 |
WARUNKI GWARANCJI MASZYN PAKUJĄCYCH
I.
Dokumentem potwierdzającym gwarancję jest Faktura zakupu sprzętu od APRIT
Gwarancji udziela się na okres 24 miesięcy od daty sprzedaży.
Ujawnione w tym okresie wady będą usuwane bezpłatnie, w terminach nie dłuższych niż 21 dni roboczych od daty dostarczenia towaru do Punktu Serwisowego. Okres gwarancji ulega automatycznie przedłużeniu o czas przebywania sprzętu w Punkcie Serwisowym.
II. Przez naprawę gwarancyjną rozumie się wykonanie przez Punkt
Serwisowy czynności o charakterze specjalistycznym,właściwym dla usunięcia wady objętej gwarancją . Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi ,do wykonania których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt, na przykład:zainstalowanie, sprawdzenie działania, wymiana części grzewczych, itp.
III. Gwarancją nie są objęte:
sznury przyłączeniowe, sieciowe, wtyczki, gniazda, szczotki, bezpieczniki, taśmy teflonowe (wew./zewn.), taśmygrzewcze, końcówki grzewcze, taśmy napędowe, izolatory, itp.
uszkodzenia mechaniczne, termiczne,chemiczne i wszystkie inne spowodowane działaniem bądź zaniedbaniem użytkownika albo działaniem siły zewnętrznej (np. środków eksploatacyjnych, wyładowania atmosferycznego, używania niezgodnych z instrukcja obsługi środków eksploatacyjnych lub czyszczących, uszkodzenia spowodowane przez wilgoć, korozje lub ciała obce, które dostały się do wnętrza urządzenia np.:pył itp. uszkodzenia wynikłe na skutek: – przeróbek i zmian konstrukcyjnych dokonywanych przez użytkownika lub osoby trzecie okoliczności, za które nie odpowiada ani wytwórca ani sprzedawca, w szczególności niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją obsługi użytkowania, transportu lub instalacji – z przyczyn leżących po stronie użytkownika lub osób trzecich (np.używanie nieoryginalnych materiałów lub akcesoriów) celowe uszkodzenie sprzętu , czynności konserwacyjne (np. czyszczenie grzałki itp.), wymiana części posiadających określoną żywotność (np.: bezpieczniki, teflon, paski grzewcze, itp.)
IV. Reklamującemu przysługuje prawo wymiany sprzętu na nowy, wyłącznie w przypadku gdy:
– punkt serwisowy stwierdzi na piśmie, że usuniecie wady jest niemożliwe – naprawa nie jest wykonana w terminie wymienionym w pkt.1 lub innym terminie uzgodnionym na piśmie z reklamującym
– w okresie gwarancji wystąpi konieczność dokonania istotnych napraw więcej niż trzykrotnie
V. Do przyjęcia reklamacji i wykonania naprawy gwarancyjnej upoważniony jest serwis firmy
VI. Reklamowany sprzęt dostarczany jest do Punktu Serwisowego i odbierany po naprawie przez nabywcę.
VII. Sprzęt dostarczany do Punktu Serwisowego powinien być czysty. Serwisant może odmówić przyjęcia do naprawy sprzętu brudnego lub oczyścić go na koszt nabywcy sprzętu.
VIII.Uprawnienia z tytuł u udzielanej gwarancji mogą być realizowane jedynie po przedstawieniu faktury sprzedaży
IX. W przypadku konieczności sprawdzenia specjalistycznych części zamiennych w celu naprawy sprzętu, okres naprawy może ulec przedłużeniu o 14 dni roboczych